Чи потрібно пенсіонеру повідомляти органи Пенсійного фонду про зміну прізвища і як замінити пенсійне посвідчення у зв’язку з цим?

Отримувач пенсії зобов’язаний повідомити Пенсійний фонд про зміну своїх персональних даних. Для цього слід подати відповідну заяву, до якої додати новий паспорт громадянина України та документ, на підставі якого внесено зміни.

Пенсійне посвідчення виготовляють на підставі заяви особи, якій призначено пенсію, що подається до територіального органу Пенсійного фонду України за місцем перебування особи на обліку як одержувача пенсії.

Для виготовлення паперового пенсійного посвідчення необхідно надати такі документи:
– паспорт;
– документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код);
– кольорове фото 3 см х 4 см.

Також заяву та документи для внесення зміни даних в електронну пенсійну справу та виготовлення пенсійного посвідчення можна подати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua , авторизувавшись в особистому кабінеті за допомогою КЕП.

Контакти

ВОСКРЕСЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Адреса: вул.Соборна, 86, селище Воскресенське, Миколаївський р-н, Миколаївська обл., 57210

Контактні телефони:

(0512) 68-84-21 (відділ загальної та організаційної роботи),

68-11-39 (центр надання адміністративних послуг, державний реєстратор),

68-11-94 (бухгалтерія, фінансовий відділ) ,

E-mail: office@voskr-rada.gov.ua

Web: https: //voskr-rada.gov.ua