Як відомо, виплата пенсійних коштів здійснюється на підставі дійсних документів, що посвідчують особу.
Тож, нагадуємо, що громадяни, у яких з моменту призначення пенсії відбулись зміни персональних даних, зобов’язані тсповістити про це Пенсійний фонд протягом 10 днів.
Зокрема, необхідно повідомити Фонд про зміни у наступних випадках:
- отримали ID-картку замість паспорта старого зразка;
- отримали новий паспорт у разі втрати старого;
- змінили прізвище;
- отримали новий ІПН;
- змінили місце постійної реєстрації;
- працевлаштувалися;
- звільнилися з роботи.
Актуалізувати особисті дані можна особисто – звернувшись до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду, або дистанційно – подавши відповідну заяву через вебпортал Фонду https://portal.pfu.gov.ua.
Вам також може сподобатися
-
Чи можна оформити довідку про доходи пенсіонера, перебуваючи за кордоном?
-
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подати повідомлення про неотримання виплат від рф
-
Оренда житла для ВПО: хто є учасником експерименту?
-
Про виплати до Дня Незалежності України у 2025 році
-
Шеринг документів у сервісних центрах Пенсійного фонду України