Як подати заяву на призначення субсидії онлайн?
1. Авторизуйтеся в особистому кабінеті вебпорталу (portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2. Оберіть”Заява на призначення та надання житлової субсидії” у вкладці “Заяви на житлову субсидію чи пільгу”.
3. Заповніть поля заяви та декларації, завантажте заздалегідь відскановані документи.
4. Перевірте внесені до заяви та декларації дані, підпишіть заяву КЕП, натисніть “Відправити до ПФУ”.
5. Переглянути статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті у вкладці “Мої звернення”.
Важливо! Вимоги до сканування документів:
– розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
– формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
– документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно сканувати в повному обсязі та прикріпляти як один файл;
– скан-копії виготовляються з оригіналів документів;
– скан-копія повинна бути кольорова, чітка, розбірлива та придатна для читання;
– назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
Вам також може сподобатися
-
Чи можна оформити довідку про доходи пенсіонера, перебуваючи за кордоном?
-
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подати повідомлення про неотримання виплат від рф
-
Оренда житла для ВПО: хто є учасником експерименту?
-
Про виплати до Дня Незалежності України у 2025 році
-
Шеринг документів у сервісних центрах Пенсійного фонду України